چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
کشتی سازی پنجشنبه ۷ مرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۶:۵۴

به آب اندازیِ اولین شناور حمل ماهیِ زنده

باشگاه خبری فراساحل: اولین شناور حمل ماهیِ زنده، ساخته شده در یارد کشتی سازی Gondan اسپانیا، با موفقیت به آب انداخته شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، نخستین شناور حمل ماهیِ زنده موسوم به MARTIN Sæle با ظرفیت حمل یک هزار متر مکعب آب و با حضور نمایندگان مالک این شناور و شرکت سالمون نروژ به آب انداخته شد. بر اساس این گزارش، قرار است شناور حمل ماهیِ زنده با طول 50 و عرض 12.6 متر در جزایر شتلند –بخشی از اسکاتلند- بکار گرفته شود؛ به گونه ای که ماهی های سالم و بزرگ را بین مزارع مختلف ساحل توزیع کرده، آنها را از کارخانه ها و مزارع گرفته و یا به آنجا انتقال دهد.


این گزارش در ادامه و ضمن اشاره به تکنولوژی بسیار پیشرفته در این شناور، تعداد خدمۀ آن را هفت نفر اعلام کرد. همچنین، شناور حمل ماهیِ زنده به موجب برخورداری از سسیستم اتوماتیک تنها به چهار نیرو برای به راه اندازی نیاز دارد. لازم به ذکر است، در حال حاضر این شناور در اسکلۀ یارد Gondan لنگر انداخته است و تا چند هفتۀ دیگر برای تکمیل فرآیند آماده سازی آنجا باقی می‌ماند. سپس، بعد از انجام چند آزمایش دریایی این شناور اولین سفر خود را به سمت اسکاتلند آغاز خواهد کرد.



  کد خبر : 2029
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :